陈智燊离巢感不舍:我会继续做好自己

【新唐人北京时间2018年07月21日讯】香港无线小生陈智燊昨(20)日透过社群网站宣布离巢,结束与无线12年的宾主关系。

陈智燊提到回到香港追梦很幸运,加入TVB之后得到好人的爱戴,感谢所有合作过的同事,如今要离开也觉得非常不舍。

他衷心感谢支持他的人给予的鼓励和爱戴,并表示“我会加油,我会继续做好自己!”

陈智燊自小在英国长大,2003年回港追梦,2006年加入无线电视第20期艺员训练班,最初担任主持工作,其后也拍摄电视剧。他与无线女艺人宋熙年于2016年结婚,两人今年4月宣布荣升准父母。

TVB 艺员训练班2006 . 番来香港之前我犹豫咗好耐, 一个人自己离开屋企,追求一个唔知可唔可以实现既梦… 我好幸运,有一个好支持我既家庭, 阿爸阿妈既鼓励,我地四兄弟之间既扶持, 令我更有信心去追梦。 . 番到来香港我都一样幸运, 加入TVB 之后得到好人既爱戴。 乐小姐不断带当时既我出席活动, 不停揾机会俾呢个新人。 Sandy 亦都俾咗我好多做主持既机会, 等我再深入了解呢一行。 多谢珍姐,多谢你多年来既栽培, 多谢你咁多年来一直提醒我要做好自己, 多谢你令我实现到我演戏既梦想。 . 我要多谢所有合作过既同事, 我喺TVB 呢个家庭可以过得咁开心全因为你地, 最唔舍得就系你地… . 支持过陈智燊既人 衷心感谢你地既鼓励同爱戴 . 我会加油 我会继续做好自己! #LoveYouAll #ThankYouForBeingPartOfMyJourney #ThankYouForBeingPartOfOurJourney #ItsGonnaBeExciting #NewChapter

A post shared by Jason Chan 陈智燊 (@chanjason_) on

相关文章
评论