陳智燊離巢感不捨:我會繼續做好自己

【新唐人北京時間2018年07月21日訊】香港無綫小生陳智燊昨(20)日透過社群網站宣布離巢,結束與無綫12年的賓主關係。

陳智燊提到回到香港追夢很幸運,加入TVB之後得到好人的愛戴,感謝所有合作過的同事,如今要離開也覺得非常不捨。

他衷心感謝支持他的人給予的鼓勵和愛戴,並表示「我會加油,我會繼續做好自己!」

陳智燊自小在英國長大,2003年回港追夢,2006年加入無綫電視第20期藝員訓練班,最初擔任主持工作,其後也拍攝電視劇。他與無綫女藝人宋熙年於2016年結婚,兩人今年4月宣布榮升準父母。

TVB 藝員訓練班2006 . 番來香港之前我猶豫咗好耐, 一個人自己離開屋企,追求一個唔知可唔可以實現既夢… 我好幸運,有一個好支持我既家庭, 阿爸阿媽既鼓勵,我地四兄弟之間既扶持, 令我更有信心去追夢。 . 番到來香港我都一樣幸運, 加入TVB 之後得到好人既愛戴。 樂小姐不斷帶當時既我出席活動, 不停搵機會俾呢個新人。 Sandy 亦都俾咗我好多做主持既機會, 等我再深入了解呢一行。 多謝珍姐,多謝你多年來既栽培, 多謝你咁多年來一直提醒我要做好自己, 多謝你令我實現到我演戲既夢想。 . 我要多謝所有合作過既同事, 我喺TVB 呢個家庭可以過得咁開心全因為你地, 最唔捨得就係你地… . 支持過陳智燊既人 衷心感謝你地既鼓勵同愛戴 . 我會加油 我會繼續做好自己! #LoveYouAll #ThankYouForBeingPartOfMyJourney #ThankYouForBeingPartOfOurJourney #ItsGonnaBeExciting #NewChapter

A post shared by Jason Chan 陳智燊 (@chanjason_) on

相關文章
評論